Forum Stats

• 3,758,935 Users
  • 2,251,478 Discussions
  • 7,870,439 Comments

Discussions

Error install connect Python (My SQL 8.0.25)

User_Z95TI
User_Z95TI Member Posts: 1 Green Ribbon

Buenas tardes.

Estoy instalando el conector de Python para My SQL por medio de My SQL Installer pero me sale un error al momento de instalarlo, me dice que no tiene los privilegios para poder entrar a cierta carpeta. Lo que no entiendo es que yo soy el usuario administrador del pc y solo está creada una sola cuenta local (que es la mia) he buscado instaladores independientes del conector en archivo MSI y me sale el mismo error. Espero puedan ayudarme con este problema.

Comments

• Dave Stokes-MySQL Community Team-Oracle
    Dave Stokes-MySQL Community Team-Oracle MySQL Community Manager TexasMember Posts: 361 Employee

Are you running as the administrator??

Dave Stokes

MySQL Community Manager

• dvohra21
    dvohra21 Member Posts: 14,227 Gold Crown
    "I am installing the Python connector for MySQL through MySQL Installer but I get an error when installing it, it tells me that it does not have the privileges to enter a certain folder. What I do not understand is that I am the administrator user of the pc and only one local account is created (which is mine). I have looked for independent installers of the connector in the MSI file and I get the same error. I hope you can help me with this problem."

Right-click on MSI installer and select Run as administrator

Dave Stokes-MySQL Community Team-Oracle